środa, 20 listopada 2013

Skrzynki The Rolling Ones - Nowy rozdział / The Rolling Ones - New Chapter

Zaczynam pisać po raz 10 i ciągle kasuję, wykreślam, wycinam, zmieniam.... Nie umiem ubrać w słowa tego, jak bardzo, bardzo dumna jestem z siebie, że ktoś uznał moje projekty za ciekawe, pomysłowe i coś warte. Warte tego, by wziąć je do swego wychuchanego, ukochanego sklepu i chcieć  je sprzedawać  !!!!!! Takie zdarzenia pamięta się na zawsze, szczególnie, że pan Marcin  był tym pierwszym (hihi), który wystawił moje kochane THE ROLLING ONES!!!!!
 
Ile ja zrobiłam mailingów..... Co prawda, dostałam reprymendę za "nachalność" w rozumieniu typu "o takie akcje trzeba najpierw telefonicznie dostać pozwolenie"... :P Może racja, może nie - na szczęście wyszło OK (stylistyka tego zdania na 6, nie)
 
Kochani, koniec z oczy szczypacielno,, czas na konkrety ;)
 
Czym chce się pochwalić : Moje skrzynie Duff, Axl, Slash, Mick i inne są do kupienia w 2 nowych, disajnerskich sklepach, szerzących ciekawy design - ja tam pasuję ;)
 
Sklep STYLOWI.PL oraz MIMU .
 
Mój szanowny i pomocny bardzo kolega Waldek, za jedną skrzynkę (pustą hehe) zrobił profesjonalne fotki moim boxom i o proszę:













Są piękne!!!!
I w zasadzie nie ma żadnej przeszkody, by ich nie mieć . Dlaczego? Bo są niesamowicie użytecznym meblem w domu!!!!!!!
Skrzynia na kółkach nie jest najwybitniejszym dziełem wynalazku, ale designu i pomysłowości JAKNAJBARDZIEJ, i tego się będę trzymać !
Słuchajcie, akcja jest taka, że za każdym razem może ona zaistnieć w innym wydaniu, w innej aranżacji: jednego dnia jest miejscem na pled rzucony pod łóżko-  PROSZĘ BARDZO!, innego dnia będzie ona gazetownikiem w toalecie lub nowocześniej mówiąc tabletownikiem ;) - PROSZĘ BARDZO!, tydzień później właściciel skrzyni świętuje urodziny i dostaje kwiaty - PROSZĘ BARDZO! A może postawmy na niej tacę ze świecami, z kubkiem herbaty lub grzanego wina.... PROSZĘ BARDZO!
Jedynie wyobraźnia limituje przeznaczenie takiego mebla. Wspaniała jest jego mobilność i możliwości jakie za tym idą: codziennie, co kilka dni można stworzyć wokół siebie inną stylizację przestrzeni przez przemieszczenie owej skrzynki z jednego miejsca na drugie.
 
Koniecznie zapraszam do zakochania się w tych skrzyniach :)
 
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz