czwartek, 14 listopada 2013

New box on rolls - Izzy

Kurcze, jak ciężko o dostawce lojalnego.... Jestem na początku tej drogi i nie mam już żadnego producenta skrzynek, od których na samym początku kupowałam kontenery skrzynek. Poprosiłam tylko o skorygowanie ceny o dokładniejsze przygotowanie produktów dla mnie. I nikomu nie opłacało się drożej sprzedać ... Chwilowo zawieszona jestem ze skrzynkami surowymi, ze starych dech.
Szkoda, bo wydawało mi się, że najbardziej leżą mi właśnie te surowe, stare...
Ostała mi się ostatnia z poprzedniego zamówienia, dawno nie robiłam swoich skrzyń - chciało się jak cholera ;) Tylko kółka leżą bo pozamawiałam wcześniej....
 
Proszę, ta jest piekna....
 
 


 
Skrzynia pomalowana jest czarną, transparentną farba wodną.... Widoczne są także przetarcia, lekkie postarzenie skrzynki - piękne zadrapania. Naniosłam 1 warstwę lakieru, oszlifowałam, następną wartwę lakieru matowego, oraz na koniec drewno powoskowałam. Prześlicznie wyszło!
Szukajcie na MyBaze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz