wtorek, 15 października 2013

Launching nowych skrzynek na kółkach PART 1

Te moje skrzynki na kółkach to taka przyjemna praca... Chciałabym na nie mieć więcej czasu lub po prostu zasiąść do pracy i je zrobić . Stety niestety mam na kolanach słodki ciężar, córunię, która stale jest ze mną :) Kocham ją, ale na nic innego poza nią zbyt wiele czasu nie mam. Dlatego te skrzynie powstają w tak ślimaczym tempie.

It's going on so smoothly with those boxes on Rolls.... I wish I had more time for tchem or just go with it.... Ah.. Sweet duty is always around me - my babygirl which I love to death but there's no much time left other that playing with her :) That's why the boxes come out so slowly.  Believe me I'd do it like 50 ones in a week, not 13.
 
Uwierzcie mi, gdybym miała tydzień dla siebie - ojej, miałabym tych skrzyń zrobionych 50, a nie 13 (choć to i tak nieźle: 13 wzorów - WOW!)
 
 
Mam nadzieje, że pamiętacie moje skrzynie scandi i dla malkontentów (z przymrużeniem oka). Jeśli nie bardzo to kliknijcie zakładkę SHOP na górze mojego bloga. Jest tam na platformie MyBaze 6 skrzyń na kółkach, seria "The Rolling Ones" Kieth, Mick, Ian, Charlie, Ronnie i Bill.

Hope you guys remember my last "The Rolling Ones" Kieth, Mick, Ian, Charlie, Ronnie i Bill series. If not just click SHOP lap on my blog....
 
Właśnie obmyśliłam i wykonałam drugą serię, również o korzeniach rockowych,"Dust'n'Bones":) Na razie 3 sztuki, 2 następne w drodze :)

This is lauching my ne series " Dust'n'Bones" :) So far, three pieces, two more on the way :)

Slash
(na razie bez kół - są w drodze, jednak bardzo chciałam pokazac / for now without wheels - they are on the way, but I wanted to show so desparately )
 
(blackboard paint all over it)
 
Duff
 


 
 
Axl
 


 
 
Xmas Edition
 




 
 
 
Uwilbiam je ♥ Zatrzymałabym je wszystkie i zrobiła z nich wielką skrzynkową ścianę....
Jednak zrobię światu dobrze i wypuszczę na rynek - niech żyją swoim życiem.
 
Niedługo będą dostępne na platformie MyBaze (link w blogu) oraz DaWanda (z mojego fanpage na Facebook).
 
Wszystkie skrzynie są na zamówienie.... W chwili obecnej nie zalewają mnie zamówienia więc jestem w stanie robi każde zamówienie na bieżąco (chyba, że skrzyn zabraknie to będą musiały przyjść od producenta).
 
skrzynie świetnie nadają się nie tylko na koce, książki, kwiaty i zabawki - teraz na święta każda choinka doniczkowa będzie pięknie loftowo wyglądac  w takiej skrzyni na kółkach. Dodatkowo koła są mega wygodne :)
 
Pozdrawiam i zapraszam do mojego sklepu
 
I love it  I'd keep them all and made a big box-wall of them....

However, I'm gonna let know the world and put them on market -&let them live their own lives.


Soon will be available on the platform MyBaze (link on blog) and DaWanda (from my fanpage on Facebook).


All boxes are made to order .... At the moment I do not see any order flood so I can make any order on a regular basis (unless I run out of the box it will take time for the manufacturer to deliver).



Boxes are great not only for blankets, books, flowers and toys - now for the holiday season each potted Christmas tree would be beautifully appear in that box on wheels. Additionally, the wheels are mega comfy :)
 
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz