poniedziałek, 21 października 2013

DIY Zagłówek do łóżka

Zagłówki do łóżka to moja zmora.... Tylko dlatego, że nigdy nie mogę ich mieć !!!!!! Nasze łóżko zawsze, bądź też od bardzo dawna, stoi tyłem do okna czyli zagłówek miałabym na oknie.
Ja jednak nie dam za wygraną - mam w zanadrzu odważne przysposobienie ażurowych drzwiczek z Leroy Merlin na zagłówek????
Nie wiem, nie wiem, ale wymyślić  coś muszę :)
Natchnieniem są różne niesamowite blogi dziewczyn dużo bardziej doświadczonych w DIY ode mnie. Oczywiście znana już Liz Marie to niekończąca się inspiracja w dziedzinie DIY. Dlatego tez z chęcią pokazuję  jeden z jej projektów. Ona te ramy kupiła, a ja cos takiego niedawno widziałam pod swoim śmietnikiem, o! Przyznam się, że zaczęłam patrzeć uważnie, co ludzie wyrzucają. W niedzielę przywlokłam do domu szufladę, która stała obok kontenera na papier. Hihi! Szuflada była drewniana, czyściutka i miała śliczne przegródki - jak nie wziąć :)

DSC_0018DSC_0036

Cały opis jak to zrobić znajdziecie TU

Owocnych inspiracji!

Sylwia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz