piątek, 19 lipca 2013

Natchnienie, inspiracja.... / Lookin' 4 some inspiration....

Cieszę się, że jakoś ruszył ten mój blog... Bądź co bądź :) Fajnie!
https://www.facebook.com/sylwia.golak
Tak wiele chciałabym pokazac....
Codziennie przeglądam w necie sklepy, szukając natchnienia, inspiracji (także tej wprawiającej moją kartę kredytowa w ruch). Uwielbiam https://www.westwing.pl/ , gdyż znajduję tam fantastyczne przedmioty, piękne przedmioty i marzę by mnie otaczały.

I'm glad this whole blog thing is rolling.... Somehow :) Awesome!
There is so much I would love to share just because I simply want it. I go through online stores on everyday basis looking for inspiration, muse (also the one that spins my credit card :/). I 'm obsesssed with https://www.westwing.pl/..... They deliver beatiful things, furnitures, decorations that I'd love to surround me...

To tylko niektóre rzeczy które udało mi się nabyc (było ich znacznie więcej, ale nie znalazłam zdjęc).
Here's just a few that I proudly own.

 I wiecie co? Może i warto, kiedy zasoby pieniężne pozwalają, po prostu kupic "o to".... Ale kurcze, jak to możliwe, że to TYLEEEEEE kosztuje, skoro ja wiem, że można zrobić to samemu. W następnym tygodniu kupuję komódkę na wyprzedaży i załączę co z tego wyszło :)
Summing up the whole beautifull-stuff-buying: most of those ones I couldn't afford were pretty doable on my own. Next week I'll get a small cod on sale and try to turn it into a fancy cod that I saw at this onlinestore (the expensive one).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz