czwartek, 25 lipca 2013

I co potem z tą butleką..... / Is the bottle a nice gift? ;)

Lubię dekorować butelki, karafki.... Mają niewielką powierzchnię, można więc w miarę szybko dac upust swojej pasji i iśc dalej.... do następnej butelki. Ale i co dalej? Co z nią potem robic? Dlatego ich nie lubię, bo są bez sensu!!!!! Fajne, ale bez sensu. Jak robisz skrzyneczkę to zawsze się na coś przydaje: a to na chlebak, na nici, na zdjęcia i na co tam jeszcze wymyślimy.... A ile można dawac w prezencie tych butelek? Mam niewielkie mieszkanie i nie da rady wystawić ich wszędzie (w zasadzie taka "fajna" butelczyna ładnie wygląda jako drobiazg dekoracyjny, ale na Boga, nie w małym mieszkaniu, tak?....).

Decorating bottles, carafes is very .... friendly :) On a small amount of space you would vent to your brain wave. And go the next bottle..... And wat's next? What to do with tchem? As friendly as it is to manage, it is so stupid decorative thing becuse there's no space left for more carafes at you home, as well as at your friends :) Ha!
 
Tak czy inaczej, nabyłam 2 karafki..... Bo byłam Leroy Merlin, szukałam rzeczy do zrobienia tablicy dla Krzysia i zobaczyłam, że te karafeczki są po kurna 3,88zł!!!! To wzięłam 2, tzn. wszystkie ;) A potem dałam po robocie :)

But I got them anyway .... Just beacuse I found tchem ridiculously cheap. And that's how I roll with bottles:
 






Podoba się moje DIY?
How do you like my DIY?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz