wtorek, 10 września 2013

Pracownia Inspired Design przedstawia "The rolling Ones"!

Hmmmm..... Ciągle je poprawiam i ulepszam.... Ale jest to już ten moment, kiedy uznaję, że są praktycznie idealne :) Takie moje wzorniki :)
 
Skrzyneczki, old boxes, bo o nich mowa....
 
Ja sama uwielbiam i uważam, że mało jest takich dostępnych do nabycia.
Proste, łatwe i miłe do zdobienia samemu, ale ...... nie każdy lubi DIY, nie każdy lubi i ma smykałkę do majsterkowania. Bardzo często słyszę: "ja bym tak nie umiała wymyslac jak ty takich fajnych rzeczy" albo "że też Tobie się chce...". Ba! Mam nawet wrażenie, że jestem kosmitką wśród moich znajomych, bo tylko ja ciągle coś knuję w domu i zmieniam :)
 
Fajnie! Lubię to przeogromnie!!!!!
 
Ostatnio zrobiło się bardzo poważnie w moim świecie DIY - nabyłam wspaniałą szlifierkę ( w zasadzie urządzenie wielofunkcyjne ze szlifierka, przecinakiem i kilkoma jeszcze innymi funkcjami, z którymi jeszcze muszę się zapoznać), bardzo poręczną, w sam raz do kobiecej dłoni :) oraz nabyłam również mini wkrętarkę !!!!! Wszystko używam i jestem szczęśliwa!!!!!
 
A teraz odsłona.... To przez to nie było mnie na necie od jakiegoś czasu....
 
Trochę się boję.....
 
Jak przed premierą, bo poniżej załączę moje totalnie nieprofesjonalne foty moich totalnie profesjonalnych skrzyneczek..... na kółkach :)
 
Nazwałam tę linię mebli "The Rolling Ones"....
 
Są takie dla pasjonatów surowego Scandi&Loft Style :
 











oraz dla malkontentów :)



 
Tutaj zapomniałam zaznaczyć, że to czarne kółko jest tablicą :) można pisać haha!
(Wygląda jak pralka....)











.......
 
 
I jak mi poszło? Strasznie jestem ciekawa opinii.....
 
 
Skrzyneczki idą na Allegro
 
DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz